Využití multimédií ve výuce hudební výchovy

Od ledna 2010 jsme na naší škole začali pracovat na projektu Využití multimédií ve výuce HV a HN v ZŠ a ZUŠ z Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.

esf

Nejprve jsme utvořili realizační tým včetně rozdělení pozic. Tým tvoří 6 metodiků multimediální výuky, administrativní asistent a ekonom, specialista IT, odborný konzultant a manažer projektu, který odpovídá za projekt jako celek. První naše cesta povede 19. a 20. 1. 2010 do Hradce Králové na metodické školení na Institut dalšího vzdělávání UHK a na instruktáž v PETROF, spol. s. r. o. o práci s akustickým nástrojem a jeho propojením na MIDI výstup, hudební SW atd. O další společné práci budeme průběžně informovat na stránkách školy.

V. Míková

ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU

10.2.2025 lichý týden

nejbližší prázdniny za: 66 dní Velikonoční prázdniny

27. února

ŠK soutěže ZUŠ ve hře na bicí nástroje - aula 14.00 v aule

8. března

Mezinárodní den žen

19. března

Vstup ČR do NATO

28. března

Den učitelů

3. dubna

Zápis do 1. ročníku

4. dubna

Zápis do 1. ročníku

7. dubna

Den vzdělanosti

17. - 19. dubna

Velikonoční prázdniny

1. května

Svátek práce

2. května

Ředitelské volno

5. května

Květnové povstání českého lidu

8. května

Den osvobození

9. května

Ředitelské volno

15. května

Den rodin

31. května

Uzávěrka přihlášek na ZUŠ

ZOBRAZIT KALENDÁŘ
Motto

Vzdělávání je mnohem více než jen poskytování znalostí a schopností, jejichž prostřednictvím jsou dosahovány naše omezené cíle. Jde také o to, otevřít dětem oči, aby viděly potřeby a práva ostatních. Musíme svým dětem ukázat, že jejich činy mají univerzální rozměr. A musíme najít způsob, jak vybudovat jejich přirozený pocit empatie, aby cítily pocit zodpovědnosti k ostatním. Protože to je to, co nás pohání k činnosti. (Dalajláma)

ZŠ a ZUŠ Bezdrevská 3, České Budějovice, Česká republika - CZECHIA, EUROPE

Telefon: +420 385 524 203, e-mail: zs@zsvltava.cz, IČ: 00666131 | GPS: 48.9925042N, 14.4520092E

Veřejný profil zadavatele | MŠMT | RVP | 10.2.2025